Известие

Collapse
No announcement yet.

свещи за подгряване на антифриз при жтд моторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Като става дума за жтд-та,сега се замислям-ние добре затапваме ЕГР-а,та да не минават повече изгорели газове и т.н.А точно тия изгорели газове,не играят ли роля,за по-бързото затопляне на антифриза.Защото след затапването,фактически топлообменника спира да функционира...........
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Като става дума за жтд-та,сега се замислям-ние добре затапваме ЕГР-а,та да не минават повече изгорели газове и т.н.А точно тия изгорели газове,не играят ли роля,за по-бързото затопляне на антифриза.Защото след затапването,фактически топлообменника спира да функционира...........

      Comment


      • #78
        Някой затапват.
        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

        Comment


        • #79
          Теоретично загряват, но въпроса е с колко. За жалост е нищожно и крайно недостатъчно, за да изпълнява въпросната функция
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #80
            ADDITIONAL HEATER
            (JTD engines) (for versions/
            markets where applicable)
            The car is equipped with an additional
            heater (not programmable) which supports
            the engine during cold or winter weather
            to quickly reach a comfortable temperature
            inside the passenger compartment.
            The heater operates with the engine running
            when the outside temperature is below
            20°C and the engine has not yet reached
            normal operating temperature.
            ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПОДГРЕВАТЕЛ
            (JTD двигатели)(за версии/пазари където е подходящо) Колата е снабдена с допълнителен нагревател (не програмируем), който подпомага двигателя, при студено или зимно време, да достигне бързо комфортна температура вътре в пътническия салон. Подгревателят работи при работещ двигател когато външната температура е под +20°C и двигателят още не е достигнал нормална работна температура
            .
            И при изправен термостат
            Last edited by Venko36; d.m.y г., 22:08. Основание: Уточнение

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщение
              ADDITIONAL HEATER
              (JTD engines) (for versions/
              markets where applicable)
              The car is equipped with an additional
              heater (not programmable) which supports
              the engine during cold or winter weather
              to quickly reach a comfortable temperature
              inside the passenger compartment.
              The heater operates with the engine running
              when the outside temperature is below
              20°C and the engine has not yet reached
              normal operating temperature.
              ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПОДГРЕВАТЕЛ
              (JTD двигатели)(за версии/пазари където е подходящо) Колата е снабдена с допълнителен нагревател (не програмируем), който подпомага двигателя, при студено или зимно време, да достигне бързо комфортна температура вътре в пътническия салон. Подгревателят работи при работещ двигател когато външната температура е под 20°C и двигателят още не е достигнал нормална работна температура
              .
              И при изправен термостат
              Това не разбрах в каква връзка го постваш?
              Ако мислиш, че става въпрос за топлообменника на ЕГР-а
              си в грешка.
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                Теоретично загряват, но въпроса е с колко. За жалост е нищожно и крайно недостатъчно, за да изпълнява въпросната функция
                Все пак ме успокои,колегано,като се има в предвид с каква температура са излизащите газове от генерацията,та затова и се замислих,дали да не си махна за зимата пластинката.....но ще я оставя
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #83
                  -20, че за какво са ми, чак тогава? Пълна глупост е това...
                  Пример при БМВ и Комън Райл печките автоматично се пускат на +5 градуса
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    -20, че за какво са ми, чак тогава? Пълна глупост е това...
                    Пример при БМВ и Комън Райл печките автоматично се пускат на +5 градуса
                    колега,никъде не става дума за -20.......
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      колега,никъде не става дума за -20.......
                      Грешката е моя, под 20, а не -20, така вече е друго нещо...
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #86
                        Някой да го преведе

                        The climate control via the heater unit is insufficient when the engine is cold, especially in Diesel engines which are slow to warm up.
                        These engines may optionally be fitted with a supplementary heater system. This remains active from the moment when the engine is turned on until a certain temperature is reached.
                        The system consists of an additional heater, located in the heater unit: the device contains three resistances (PTC).
                        The operation of the resistances is controlled by the climate control unit which either operates only one, two or three of them, providing gradual heating, with a maximum power of 700 W following a logic which depends on:
                        • the temperature of the engine coolant (about 60° ?);
                        • the engine speed (which should be above 700 rpm).
                        • the battery voltage (which should not go below 12.2 V).

                        Comment


                        • #87
                          чичо гугъл каза:

                          Контрол на климата чрез затопляне единица е достатъчно, когато двигателят е студен, особено при дизелови двигатели, които са бавно да се стопля.
                          Тези двигатели могат по желание да бъде снабден с допълнителна система на отоплителя. Това продължава да развива дейност от момента, когато двигателят е включен до определена температура е достигната.
                          Системата се състои от допълнителен нагревател, разположен в нагревателя единица: Устройството се състои от три съпротивления (PTC).
                          Действието на устойчивост се контролира от единица контрол на климата, които или работи само един, два или три от тях, осигуряване на постепенно нагряване, с максимална мощност от 700 W след логика, която зависи от:

                          температурата на охлаждащата течност на двигателя (около 60 °?);
                          оборотите на двигателя (който трябва да е над 700 оборота в минута).
                          напрежението на акумулатора (която не трябва да пада под 12,2 V). ...................................

                          тия работи,повечето ги знаят
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                            чичо гугъл каза:

                            Контролът на климата чрез подгряващия възел е НЕудовлетворителен, когато двигателят е студен, особено при дизелови двигатели, които загряват по-бавно.
                            Тези двигатели могат по желание да бъдат снабдени с допълнителна подгряваща система. Тя продължава да бъде активна от момента, когато двигателят е запален, до достигането на определена температура.
                            Системата се състои от допълнителен нагревател, разположен в нагряващия възел. Устройството се състои от три съпротивления (PTC - резистори с положителен температурен коефициент).
                            Работата на резисторите се контролира от системата за контрол на климата, като работят или само един, или два, или трите, осигуряващи постепенно нагряване, с максимална мощност от 700W и следвайки логика, която зависи от:
                            - температурата на охлаждащата течност на двигателя (около 60 °?);
                            - оборотите на двигателя (който трябва да е над 700 оборота в минута).
                            - напрежението на акумулатора (което не трябва да пада под 12,2 V).
                            тия работи,повечето НЕ ги знаят, май
                            Малко го редактирах, че чичко Гугъл прави смешни и невярни преводи все още. И тази с-ма е за новите JTD мотори, по-точно с двузоновия кломатроник.
                            Просто уточнение

                            Comment


                            • #89
                              Не са просто резистори, а реотани - прословутите подгревни свещи.
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                                Не са просто резистори, а реотани - прословутите подгревни свещи.
                                Моля те, не пиши глупости. Това не е като при по-старите версии, които са с подгревни СВЕЩИ и където се подгрява антифриза със самостоятелен модул за управление, независещ от климатика. Алфите също вървят в крак с новите технологии. Справка - eLearn

                                Comment

                                Working...
                                X